top of page
  • Πώς μπορώ να παραγγείλω;
    Ηλεκτρονικά : Καταχωρείς την παραγγελία σου στο www.commeilfaut.gr, ανοίγοντας τη σελίδα του προϊόντος που σε ενδιαφέρει και πατώντας το κουμπί «Προσθήκη στο καλάθι». Ακολουθώντας στη συνέχεια τις οδηγίες που θα εμφανίζονται ανά βήμα, θα ολοκληρώσεις πανεύκολα την παραγγελία σου, η οποία είτε θα σταλεί στη διεύθυνση επιλογής σου. Εναλλακτικά μπορείς να μας στείλεις τους κωδικούς που σε ενδιαφέρουν με mail στο commeilfautevents@gmail.com ή στο Facebook Messenger. Το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών θα επικοινωνήσει μαζί σου για να καταχωρήσει τα στοιχεία και τις προτιμήσεις σου (τρόπο πληρωμής, τρόπο παραλαβής κ.λπ.) Τηλεφωνικά : Σημείωσε τους κωδικούς των προϊόντων που σε ενδιαφέρουν και τηλεφώνησέ μας στο (+30) 2271026119. Η ομάδα του τηλεφωνικού μας κέντρου θα λύσει κάθε σου απορία και θα σε βοηθήσει να διαλέξεις το προϊόν ή τα προϊόντα που ταιριάζουν καλύτερα στις ανάγκες σου. Στο κατάστημά μας : Αν μένεις στη Χίο, θα χαρούμε πολύ να σε γνωρίσουμε από κοντά και να σε βοηθήσουμε να επιλέξεις τα προϊόντα που αναζητάς, Ν. Βάμβα 2 & Ροδοκανάκη 29, Χίος, ΤΚ 82100
  • Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης. Τι πρέπει να κάνω;
    Αν έχετε ξεχάσει το κωδικό πρόσβασής σας, πατήστε την επιλογή «Ξέχασα το κωδικό πρόσβασής μου» στην σελίδα σύνδεσης του λογαριασμού σας και στείλτε σχετικό e-mail στο commeilfautevents@gmail.com. Στη συνέχεια εκπρόσωπός μας θα έρθει σε επικοινωνία μαζί σας.
  • Πώς μπορώ να ακυρώσω ή να αλλάξω την παραγγελία μου;
    Αυτό εξαρτάται από την κατάσταση της παραγγελία σας. Αν η παραγγελία σας δεν έχει ακόμη αποσταλεί, μπορείτε να την ακυρώσετε ολόκληρη ή μέρος αυτής. Αν η παραγγελία σας έχει ήδη αποσταλεί, δεν δίνεται η δυνατότητα επιστροφής. Σε κάθε περίπτωση όμως θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε πρώτα τηλεφωνικά με το κατάστημα στο (+30) 2271026119 ή εναλλακτικά στο (+30) 6932432455 και θα εξυπηρεθείτε άμεσα.
  • Πόσο διαρκεί ο χρόνος παράδοσης αποστολής της παραγγελίας μου;
    Όταν η παραγγελία σας είναι πλήρης και έτοιμη για αποστολή, παραδίδουμε: Εντός 3-7 εργάσιμων ημερών ανάλογα με τη διαθεσιμότητα του προϊόντος. Σε απομακρυσμένες και δυσπρόσιτες περιοχές ο χρόνος παράδοσης μπορεί να φθάσει έως και τις 10 εργάσιμες ημέρες.
  • Πώς μπορώ να κάνω εγγραφή στο eShop;
    Ξεκινήστε επιλέγοντας το κουμπί «ΕΙΣΟΔΟΣ» που βρίσκεται στο επάνω μέρος του website μας. Στη συνέχεια, αφού έχετε συμπληρώσει το e-mail σας στο πεδίο «ΕΙΜΑΙ ΝΕΟΣ ΠΕΛΑΤΗΣ» επιλέξτε «ΕΓΓΡΑΦΗ» και συμπληρώστε τα απαραίτητα στοιχεία.
  • Πώς μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου από το κατάστημα;
    Για να μπορέσετε να παραλάβετε από το κατάστημα το δέμα της παραγγελίας που πραγματοποιήσατε ηλεκτρονικά, θα πρέπει πρώτα να έρθετε σε τηλεφωνική επικοινωνία με το κατάστημα. Στη συνέχεια θα χρειαστεί να έχετε μαζί σας : – Το e-mail που σας σταλεί για παραλαβή (είτε εκτυπωμένο, είτε να το επιδείξετε από την οθόνη του κινητού σας). – Αστυνομική Ταυτότητα, Δίπλωμα ή Διαβατήριο.
  • Μπορεί να γίνει αντικατάσταση του είδους που επιστρέφω με κάποιο άλλο είδος;
    Με ένα τηλεφώνημα στο κατάστημα, στο (+30) 2271026119 ή στο (+30) 6932432455 μπορείτε να δηλώσετε το προϊόν που επιθυμείτε να σας σταλεί για αντικατάσταση. Εφόσον είναι διαθέσιμο μπορούμε να το δεσμεύσουμε για εσάς και να προχωρήσουμε στην αποστολή του αφού πρώτα παραλάβουμε το είδος που επιστρέψατε. Σε περίπτωση που η παραγγελία σας δεν είχε εκτελεστεί και αναχωρήσει από την κεντρική μας αποθήκη και εφόσον επιθυμείτε αντικατασταση των ειδών που έχετε παραλάβει, θα πρέπει αρχικά να γίνει επιστροφή χρημάτων του είδους ή των ειδών που επιστρέφετε και έπειτα να γίνει παραγγελία εκ νέου με τα νέα είδη που επιθυμείτε.
  • Παρέλαβα την παραγγελία μου αλλά κάποιο είδος είναι ελαττωματικό. Τι πρέπει να κάνω;
    Όλα τα προϊόντα της εταιρείας μας περνάνε από αυστηρούς ποιοτικούς ελέγχους. Αν ωστόσο εντοπίσετε κάποιο ελλάτωμα στο είδος που παραλάβατε παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο (+30) 2271026119 ή στο (+30) 6932432455 και εμείς με τη σειρά μας θα ενημερώσουμε την εταιρεία courier που συνεργαζόμαστε.
  • Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής & αποστολής;
    ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ Α) Με αντικαταβολή Δυνατότητα πληρωμής με αντικαταβολή, μετρητά κατά την παράδοση στον διανομέα. ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ Aποστολή εντός Ελλάδος Όλες οι παραγγελίες επεξεργάζονται την επόμενη ημέρα και παραδίδονται μέσω ταχυμεταφορικής εταιρίας σε οποιαδήποτε περιοχή της Ελλάδας. Ανάλογα με την διαθεσιμότητα των προϊόντων της παραγγελίας τα προϊόντα παραδίδονται στην περιοχή σας από 3 έως και 5 εργάσιμες ημέρες. Τα έξοδα αποστολής είναι 3,00€. ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ Για δέματα μεγάλου όγκου ή βάρους όπως τα φωτιστικά η χρήση της υπηρεσίας των πρακτορείων μεταφορών έχει αποδειχθεί ως η πιο συμφέρουσα επιλογή. Η συγκεκριμένη μέθοδος αποστολής προϋποθέτει την εξόφληση της παραγγελίας. Πριν τη αποστολή των προϊόντων προηγείται τηλεφωνική επικοινωνία. Συγκεκριμένα τα μεταφορικά διαμορφώνονται σύμφωνα με τον κάτωθι πίνακα: έως 4 κιλά κόστος μεταφοράς 30€ έως 5 κιλά κόστος μεταφοράς 15€ έως 6 κιλά κόστος μεταφοράς 20€ έως 7 κιλά κόστος μεταφοράς 25€ έως 8 κιλά κόστος μεταφοράς 30€ έως 8 κιλά κόστος μεταφοράς 35€ έως 8 κιλά κόστος μεταφοράς 40€ Παραγγελίες άνω των 25 κιλών κοστολογούνται κατά περίπτωση κατόπιν συνεννόησης.
  • Όροι επιστροφής προϊόντων
    Αν για οποιοδήποτε λόγο το προϊόν που παραλάβατε δεν σας ικανοποιεί, μπορείτε να μας το επιστρέψετε εντός 4 ημερών (με την πλήρη συσκευασία του), αναλαμβάνοντας το κόστος της μεταφοράς του. Kατόπιν αν επιθυμείτε, μας καθορίζετε με ποιο προιόν επιθυμείτε να το αντικαταστήσετε ισόποσης αξίας ή αν το νέο προιόν έχει μεγαλύτερη αξία πληρώνετε μόνο την διαφορά. Σε περίπτωση που λάβετε διαφορετικό προϊόν από αυτό που παραγγείλατε ή φέρει κάποιο ελάττωμα αναλαμβάνουμε το κόστος επιστροφής και αποστολής του νέου είδους εφόσον έχει προηγηθεί γραπτή ενημέρωση και συνεννόηση για τη μέθοδο αποστολής. Στην περίπτωση που το προϊόν αποφανθεί ότι δεν καλύπτεται από την εγγύηση (π.χ. κακομεταχείριση προϊόντος, ελλιπής συντήρηση κτλ.) τότε θα σας επιστραφεί με δική σας χρέωση συμπεριλαμβανομένου του κόστους μεταφορικών της αρχικής παραλαβής που επωμίστηκε η εταιρεία μας. Για τις περιπτώσεις που αναλαμβάνουμε τα έξοδα μεταφοράς, η απροειδοποίητη επιστροφή προϊόντων, δεν θα γίνεται δεκτή από τα καταστήματά μας και θα επιστρέφουν πίσω στον αποστολέα.
  • Απαραίτητες προϋποθέσεις άσκησης δικαιώματος υπαναχώρησης
    1) Να μην έχει ανοιχθεί η συσκευασία του προϊόντος και να μην έχει χρησιμοποιηθεί το προϊόν. 2) Να μην έχει αφαιρεθεί το προϊόν από την συσκευασία με την οποία σας το παρέδωσε η ταχυμεταφορική εταιρία. 3) Για τα είδη που περιλαμβάνουν ειδικότερη συσκευασία , όπως όλως ενδεικτικώς τα προϊόντα που σχετίζονται με την υγιεινή , θα πρέπει να μην έχει παραβιαστεί ή και φθαρεί η συσκευασία τους. 4) Να μην έχουν αφαιρεθεί τυχόν άλλα ταμπελάκια ή σημάνσεις (π.χ. αυτοκόλλητα, σήμανση μάρκας κλπ) που έχουν επάνω τους τα προϊόντα. Επίσης, θα πρέπει όλα τα είδη να επιστραφούν στην άριστη κατάσταση που παραλήφθηκαν χωρίς φθορές, χωρίς κανένα ελάττωμα (με την επιφύλαξη της επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος), πλήρη και εντός της συσκευασίας τους (για τα είδη που παραλαμβάνονται σε ειδική συσκευασία - π.χ. εύθραυστα προϊόντα - θα πρέπει να επιστρέφονται εντός των ειδικών συσκευασιών τους), ενώ θα πρέπει ακόμη να συνοδεύεται και από όλα τα απαραίτητα παραστατικά. Το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή.
bottom of page